Om en vecka...

Om en vecka åker jag ner till Stockholm! Det betyder hård träning för SM är om 2 veckor!! :O ÅH så taggad jag är! :)

Jag var på stan idag och handlade tyg till min nya tävlingsklänning. Det blev även ett par nya vita skor att tävla i! Jippi så kul det ska bli! ;) Taggartaggartaggar! :D hihi Jag kan tänka mig att den här veckan kommer gå så sjukt fort att man knappt hinner med och hux flux så ska man tävla på SM! haha. Nu hade jag velat ha mer tid på mig samtidigt som jag knappt kan vänta! Men när SM är över så är det leeedigt från dansen ett tag och det innebär oftast SOMMAR på G! :D

SOMMAR SOMMAR SOMMAR!




<3


Kommentarer
william

söt bild:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Sockersugna" bilder som jag har tagit & ätit:D

2012-05-05 @ 20:16:42
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0