Sola

Sitter på balkongen i solen i eftermiddag! :) Gud va skönt att sommaren är här!! Så sjukt varmt än fast det blåser.. Nu gick solen i moln också men det är ändå varmt! :P

För ett litet tag sedan så cyklade 3 pojkar förbi här nere på gatan.. Dom kanske var 11 år eller så.. Jag hörde att dom diskuterade om något men inte om vad. När en plötsligt säger väldigt seriöst "Mamma KAN man lita på". Jag blev så glad och rörd på samma gång! :) Har inga fördomar men att pojkarna diskuterade om det gjorde mig lite blödig ;P haha! Gullepojkar!

Jag fick även en bukett idag av en tjej på jobbet.. Hon hade plockat den till mig sa hon. Hihi! Jag blev så glad :D så söta barn :)


.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0