En blandning

Idag är en såndan dag.. en helt vanlig torsdag.. som innehåller allt och inget på en dag. 
Lite av allt möjligt skulle jag säga. Middag hos Ellen och Marcus som var supermysig 💜 
Tränade hos sjukgymnasten också.. Han vet verkligen hur han ska plåga ut den sista orken ur mina muskler.. Men jag gillare! Hoppas på en riktig träningsvärk imorgon 💪
 
Men jag delar nog gärna också med mig av middagen jag hade i söndags med pappa 💚 Vi åkte till Umeå och åt på Sjöbris i det fina vädret på deras nya uteservering. Räkor! GÖTT! Det var så himla trevligt och fin omgivning. Den räddade verkligen upp midsommarafton/dagen som var en enda stor flopp rent ut sagt. Så en middag med pappa kompenserade upp hela helgen 😃
 
 
 
Nu sova... Jobb imorgon.
 
PUSS💗
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0