Nya tag.

Efter en lång tids uppehåll med bloggandet så har jag blivit taggad att ta upp det på nytt. 
Skriva av mig lite och dela några bilder som jag tar. 
 
Livet har förändats sjukt mycket sedan jag sist skrev. Endast till det possitiva. Jag njuter av min tillvaro och har träffat världens finaste kille. Vi bor i hus och lever livet. 💖 Känner mig älskad varje sekund och har världens bästa vänner. 💜 
 
Sommaren kommer med stormsteg och jag älskar när vårat äppelträd blommar 😍 Längtar så mycket till semestern nu när vädert är så fantastiskt. Håller tummarna att vi får ha kvar den här värmen till i sommar.
 
 
Nu har jag skrivit av mig för idag. 🙂 
Ha en trevlig kväll!
Puss💗
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0