Den sista Torsdagen i Maj

Alltså vad händer med månaderna!!?? Juni imorgon. Jag har har ingen aning om var April och Maj tagit vägen... Tiden har bara susat förbi. 😮 Känns som jag fortfarande är inne i April i mitt huvud.. om man bortser från att all snö är borta och att det är närmare 30 graer ute 😜  Men med tanke på det vackra vädret som vi har så ser jag verkligen fram emot Juni och hoppas att sommaren håller i sig nu!! 😍 Har längtat ihjäl mig efter sommaren när det varit en så kall vinter än fast jag gillar verkligen när det är riktiga vintar som det var i vinter, med mycket snö och kalla dagar. Än fast jag håller sommaren högre än vintern 😉💝
 
Vi har kört iväg skotern idag....lite sent kan man tycka men men.. Nu är den på sommarförvarning iaf. Passade på att käka middag med mor och far när vi ändå var där och lämnade skotern. Fläskpannkaka! GÖTT! 👌Sedan hjälpte jag dom att klippa deras gräsmatta. Nu hemma i sängen nyduschad och trött. Upp kl 5 imorgon bitti. FREDAG! Taggad 😍 Får se vad denna fredag har att erbjuda. Kanske dans, kanske middag, kanske sola, kanske bada..? 😧 
 
Älskling är hemma också! Som jag längtat efter honom. Lite extra denna vecka 💚
 
 
Nu måste jag sova...
God Natt💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0