Virkar

Nu sitter jag och virkar samtidigt som jag ser på Bingolotto :P Faktiskt ganska mysikt :) Länge sedan man såg på det men ikväll var det grymt kul att titta på! Faktiskt..

Idag har det varit en ganska bra dag på jobbet. Skönare än igår. Jobbade 10 timmar igår men det blev bara 6 idag så jag fick ta igen mig lite nu ikväll. Har aldrig jobbat på fritids förut heller... men det går faktiskt bra :) Lite jobbigt för hjärnan men är kul att få prova på att jobba med lite äldre barn också än att bara jobba på dagis!

Jag har inte sovit bra på säkert 3 veckor... Känns konstigt och mina blå ringar under ögonen blir bara mörkare och mörkare... hur gör man för att lyckas sova bra? Har ingen aning. Jag lägger mig tidigt så jag åtminstonde ska få tillräckligt med timmars sömn. MEN. Än fast om jag sover i 8 timmar minst så är jag ändå inte utvilad för då har jag antingen drömt någon mardrömm eller så har jag vaknat när jag vänt mig osvosvosvosv... aja... hoppas jag får sova gott någon gång framöver iaf ;)

På tal om drömmar.. Ni som vet att jag drömmer helt sjuka drömmar kommer nog inte förvånas av den här drömmen. Men jag drömde att jag klättrade upp för en brant backe. När jag kom upp så stod det massa bilar i närheten av kanten på en väg. Bakom bilarna så stod det några hus.. Sedan kom det som ett samhälle. Men iaf så var jag ju så trött efter att jag klättrat upp för backen så jag lutade mig mot en gammal ganska stor bil med flak.. Brun var den.. Den började rulla för antagligen så var inte handbromsen i eller så var handbromsen paj. SÅ... till min stora panik försökte jag verkligen få den att INTE rulla utför typ stupet/backen... Men... den for naturligtvis dit.. Så. en krossad bil och en man i byn såg att det var mitt fel vilket resulterade i att hela byn började typ hata mig och förfölja mig. GAH... helt sjuka drömmar men så sjukt jobbiga.. HAHA herregud.. jag kanske låter psykiskt sjuk xD förföljd av byfolket... Aja.. Det var en drömm iaf :P


Btw: Virkningen går sjukt bra ;) Kanske kan lägga upp en bild sen på hur det blir ;) Om jag kommer igår! haha

Nu ska jag se klart bingolotto ;)

Puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0