Söndagkväll

Nu har jag snart gjort klart min virkade elefant :P haha! Jag ska bara sy några ögon så ska jag försöka ta kort på den och visa den! (Om jag kommer ihåg)

Jag har haft en skön helg. Inte så stressig och bara lugn. Hur skönt som helst! Så.. Jag funderar på att gå och lägga mig typ.?

Jag har ont i huvet och är less.. och då har det ändå varit en lugn helg! Herregud hur ska jag klara av en arbetsvecka? :S Jag får väl göra så gott jag kan helt enkelt. Jag är sjuk och det känns som det aldrig går över. Så jag ska nog gå och lägga mig tidigt och HOPPAS på att jag är lite mera frisk imorgon :P haha! Hoppas kan man ju alltid göra? (A)

Jag måste få säga att jag vill som bara bort.. Jag vet inte hur länge men jag skulle så gärna vilja fara bort ett tag och bara träffa nya människor och vara bland folk som inte känner en och få känna på hur det känns. Samtidigt som jag vill ju ändå vara nära vänner och familj. Men tänk om man fick fara och jobba någon annan stans.. (typ Norge) känns surt att det inte blev av.. Jag ska försöka spara mer pengar och kolla om jag kan fara snart :) För jag vill verkligen dit! Helst NU! :P Eller.... Jag vill gärna fira jul hemma först ;)


God natt

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0