Onsdag

Idag hade jag en asjobbig dag på jobbet.. Trött redan innan jag kom dit och det har fortsatt hela dagen ut. Så nu har jag virkat ett tag och ska nu krypa ner under duntäcket och förhoppningsvis sova gott! ;)

En sak bara..
Jag va å simmade igår. ÅH! Lätt att jag ska fortsätta med det. Hur skönt som helst och tydligen ganska bra träning! Nu ska jag dit imorgon igen och simma. Kankse det blir fler gånger i veckan, får se om det. Jag taggar simning i fortsättningen!

Jag har fortfarande inte tagit kort på min virkade elefant.. Men det kommer. Jag tänker på det varje kväll, men varje kväll känns det jobbigt att hämta kameran och sedan bråka med vårat internet som är så sjukt segt.. Så bäst jag gör det i helgen! haha


Men nu ska jag sova! :)

God natt!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0