...

Nu blir det så att jag inte far till Norge.. Hur tråkigt det än känns så kan jag inte betala den lägenheten själv... Men jag får väl stanna hemma och ta nya tag och sattsa om och tagga gärnet tills jag kanske kan dra iväg senare :D Hoppas på det :P


Nu sitter jag iaf hos farfar :) Mysigt. Mina 3 fastrar är här dom också! Trevligt att få träffa dom med tanke på att man inte träffar dom så ofta :P


Vi ska väl snart fara hem och äta. Jag vill inte hem. Känns inge bra och se alla flyttkartonger stå proppfulla på mitt rum.. Rummet är ett kaos utan dess like men jag orkar typ inte göra något åt det... tyvär. Får se om jag orkar ta tag i det senare :)


aja


Hare gött alla! :)

Puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0