hello...

Idag fyller min store broder år ;) Grattis på dig!! PUSS
Vi har spelat Kinect i typ 4 timmar!! xD haha helt sjukt va kul det var :D Första gången jag provade på det (A) :) Men det ska jag definitivt göra igen :D hehe




Sedan vart jag sugen på att lägga upp bilder på mig :) hihi







Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Eller JO :D


Idag har jag... klivit upp och spelat tvspel för att min systerdotter ville se mig spela ''supämaaoo'' dvs... Super Mario ;) hahaha SÖT! Sedan så följde jag med pappa och luftade vattenledningen(höll på att köra fast med bilen mitt uppe i backen, halvvägs till skogen.. haha), sedan gick jag och pappa ut och gick :), sedan umgicks jag med syrran och hennes barn, efter det.. UT och tvätta bilen (en totaltvättning), sedan in och duscha, fixa sig och iväg till bror min! <3 Nu sitter jag bara här och slappar.. ska nog dra mig mot sängen ;P


Hare gött!


Puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0