17Mars2011

Hellluuuuuu! :D

Glad dag idag? :D hmm... Jag har typ inte gjort nått... Klev upp kl 5 och jobbade till kl kvart i 1 idag :) Ganska duktig :D haha :P Sedan for jag hem och chillade tills nu :) Ganska skönt! O JA! :D

Jag och pappa har varit ute och gått en bit också vilket var skönt men det var kallt. Så vi gick bara en kortis idag.

Jag har sån sjukt stor ångest över hur jag ska göra imorgon kväll.. om jag ska vara hemma eller fara iväg med kompisar :) Ska ju upp tidigt på lördag så frågan är ju... fast.. det är ju som alltid kul att vara med kompisar också!! Suck... beslutsångestkvinnan nr 1 har ni här... SUCK säger jag bara... :P

Sedan hade jag väl inte mer att berätta :)

hehe


Hare gött


PUSS<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0