Hmmmm

Ja nu sitter jag här i min brors lägenhet ensam.. Känns tomt, men inte mycket tommare än vad det redan gjort i flera dagar.. Jag hinner inte bara vara.. Jag vill bara kunna se på tv en liten stund en kväll.. Kan det vara för mycket begärt?.. Hmm.. vet inte :P Men jag mår bra men är grymt trött hela tiden och stressad.. Direkt jag avslutat något så måste jag börja på nästa sak på "listan", som typ inte exsiterar (egentligen).. Men iaf.. nu känner jag mig totalt deppig.. Kanske är det också? Eller så kanske inte? Men jag ser fram emot den dagen då jag slutar jobbet och bara kan tänka.. Idag ska jag sätta mig ner och lyssa på fåglarna en stund, och bara ta en glass..

Hare gött !

Sov GOTT! (ska försöka)


PUSS<3


Kommentarer
Tinika

Jag säger bara fiskarstugan(?) i hummelholm!

2011-04-13 @ 23:58:28
URL: http://tinikahaggstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0