APRILAPRIL

Idag så skrev jag till min mamma på mobilen:  

"Men va!? Varför står det på Jossans blogg att hon inte kommer hem förrän i Maj? Ska hon vara kvar längre? :O"

Historien bakom... Min brorsdotter Jossan är i Teneriffa och har varit där i 6 mån och kommer hem den 17 April :P Tänkte luras med mamma OCH hon gick på det ;) SÅ kul! Hon ringde till min bror och frågade om han hört något om Jossan ändrat datum då hon kommer hem.. HAHA När hon sedan ringde till mig och sa att han inte heller viste om det så började jag skratta.. Hon fick sedan ringa tillbaka till honom och säga... "Jag blev lurad" SÅ KUL!! hehe Brorsan hade visst skrattat ganska gott åt henne också! ;)

Och sedan skrev jag ett sms till LN:

"Ja precis :P jag vet som inte om jag är taggad på att dansa eller så heller :P känner att jag vill spara pengar! :D mamma kollade upp ett flyg igår och vi är jättesugna på att fara tillbaka till där vi var i Spanien i 8an. Så om det blir av så vill man ju spara pengar :D"


Hennes Svar:

"Jamen gud! Så himla roligt! spara pengarna!!! :D"

Mitt svar:

"hihi klart jag ska spara pengar! :D :D men jag ska ingenstans! ;) aprilapril! ;D hehe"

SÅ himla kul!! HEHE


Sen lurade jag Älsklingen att jag kollat fel på mitt jobbschema, att jag inte slutade 13 som jag sagt tidigare utan 16.15.. Så jag fick lov att ta en bra mycket senare buss än vad jag tänkt.. Men när jag sedan knackade på dörren 2,5 timma tidigare än vad jag var väntad så såg han ganska chockad ut ;) haha UNDERBART! ;D


Det var allt för mig! Puss och hej ;)


Kommentarer
Jossan

Hahaha! Jag pratade med pappa i lördags, och han berättade att du lurat farmor med det! Så kul! :D Själv blev jag lurad av en karl att det brann i bastun! Jag hade klarat mig hela dagen, och tänkt att det är ju första april, jag ska inte bli lurad! Men tji fick jag :P haha

Två veckor kvar nu, vi ses snart! <3 Puss

2011-04-04 @ 13:16:29
URL: http://josefinmostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0