Babbla babbla

hihi


jadu... Idag = En väldigt PIGG och glad dag för mig :) Helt annorlunda kännsla.. tråkigt nog.. :P haha Önskar att man kunde få vara så här pigg oftare. Fast.. jag somnade typ 10 igårkväll och vaknade halv 8 i morse så (A) Jag har sovit ut i min underbara säng kan jag lova! :)

Idag på jobbet (jag jobbar på dagis) så var det nära på att jag skulle tappa piggheten och bli trött! :O För..... Vi hade läsvila med typ.. hmm... 6 st barn. OCH, ja... dom hade ju valt böcker och i regel så brukar jag läsa typ 2-3 böcker på en läsvila. MEN idag så sa alla barnen: EN BOK TILL!! Jag bah... okej..? Hur fan orkar dom höra 10 böcker.. LÅNGA böcker dessutom! Tillslut fick jag lov att säga att nu kan vi inte läsa mer för då somnar jag.. Då sa en tjej.. MÄÄÄÄÄÄN.... BARA EN till.. Jag bah: okej.. men gå och hämta en KORT bok.. Hon hämtade den kortaste som fanns typ xD haha det var kul. Så jag läste den. Sedan sprang jag ut därifrån hihi (A) snäll fröken jag är! hihi ville inte riskera att typ somna på min piggaste dag EVER!

Det var typ det jag ville berätta :)


SÅ... njut eller inte xD I DO ;) hihi



Aja....
Hare gött!



Puss<3


Kommentarer
EmmaE:)

Haha! Söta du! Dom är ju alltför underbara dom där små! Men dom tröttar ut en rejält också :P

Hoppas du får en bra helg!:)

Kraaaam!:)

2010-10-21 @ 17:58:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0