Paltkoma inträder....

japp... Jag har ätit så sjukt mycket... ÄR så sjukt jävla mätt..... orkar inte xD haha menmen Det var asgod mat! :D LAX!! Mummmms :D

Så.. just nu sitter jag i Åsele och har haft det riktigt trevligt här idag :) förutom att jag är så grymt trött... Jag tror fan jag hade den värsta mardrömm jag haft på länge,ellerkanske någonsin? Har verkligen inte sovit gott.. Varför händer allt på samma gång? svår fråga.. Sedan har jag en annan fråga... Varför säger man alltid att man mår bra när någon frågar? är det för att det är så man säger? För ibland mår man ju verkligen inte bra men man säger ändå ''Jo tack det är bra!''.. konstigt säger jag bara....

Åter till Paltkoma... Om jag lägger mig ner kommer jag fan att somna för att jag är så mätt.. mår typ dåligt? är det av maten jag mår dåligt? hmmmm svår fråga.. :/


aja... Hare gött!

Puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0