Hejhej

Nu ska jag vara dryg och bara babbla på! ;P haha
Hmmmm
Nu sitter vi i bildsalen och väntar på att bildlektionen ska börja.. astråk! Jag får hoppas att den här lektionen blir roligare än förra lektionen! :P Inte många veckor kvar till studenten! helt jävla sjukt.. och jag har inget jobb.. menmen! Det löser sig nog på något sätt ;) Vi lyssnar på min myspyslista på spotify :) Asmys... alla somnar runt omkring mig på skolbänkarna... undrar varför? :) vi tar det luuuuuuuugnt :) stressar inte och det är precis så det ska vara :) Asmys ;P haha nu gör jag hur mycket smileysar som helst.. ganska ovärt men ganska kul också på samma gång :) Hade prov idag och jag har aldrig pluggat så här lite inför ett prov med jag hoppas att det gick bra :) svarade då på alla frågot så :) jag tycker att jag borde få ett G iaf ;) haha Idag ska jag och Frida fortsätta vara kattvakt och bara ta det lugnt! göra go middag och typ greja med ansiktsmask och så vidare :) vi ska bli totalt fräscha. haha
SM nästa vecka! TOTALY SICK! :O men är huuuuuuuur taggad som helst! Men mina ben börjar ge upp eftersom vi tränar så sjukt mycket.. :( Så jag ska vila upp mig ikväll så jag orkar köra gärnet på träningen imorgon :D På söndag är det KM.. får se hur det går :P haha det blir nog kul :) vi ska visa upp vårat nya dubbelbuggsprogram som vi ska ha ifall vi går till final på SM :) så jag hoppas att folk uppskattar det och tycker att programet är bra :D

nä nu ska jag sluta babbla.. har typ inte sagt nått värt :P men det är kul att babbla ibland så :P
Menmen

Hare gött!




Puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0