Suck!

...orkar inte med läxa... och som vanligt har jag ju väntat ALLDELES för länge med att göra dem också... så nu sitter jag har med två sjukt stora uppgifter som ska vara klar innan fredag båda tvån! SUCK... säger jag bara...


menmen lite glada nyheter också kanske? :P eller.. ja..
Va på fest igår hos bror min som precis blivit 40 :D Grattis till han! Det var jättekul!!

Puss på storebror Samuel :)





...Nej men nu måste jag nog ta tag i mitt liv och göra läxorna så jag inte behöver sitta som en stressad idiot på torsdag och göra allt :S


Hare gött

Puss<3

 



Kommentarer
Tinnnnnnnnikka

jag kommer sitta som en stressad idiot på torsdag och göra allt. Det är nog oundvikligt.

2010-03-14 @ 22:10:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0