Hmm

Vet inte vad jag ska skriva.. mer än att jag har gjort provet nu! :) kändes bra :) hoppas verkligen på ett G iaf :P haha

Nu sitter jag på bilden och väntar på att lektionen ska börja :) inte så taggad faktiskt.. :/ men det får väl lov att gå.. sedan har jag utvecklingssamtal, som jag verkligen vill kalla kvartsamtal.. fattar inte varför dom bytte det namnet? haha plus att mitt förra utvecklingssamtal var bara 15 min så egentligen skulle man kunna kalla det kvartsamtal! ;) hahahaha och det här var typ den onödigaste infon jag kunde bjuda på men det blev lite att skriva om då ju ;) haha

efter skolan bär det av ner till stan och träffa Gull-Frida! :) Vi ska kolla på 50-tals kläder till en Rocka Billy uppvisning som vi ska ha! :) hoppas vi hittar nått :O haha  Sedan blir det nog att käka på stan :) MYSIGT! :)

nu tog min info slut.. men vi börjar om ett tag så jag ska nog sitta och nörda framför datorn ett tag till! (A) hahaha

hare gött!


PUSS<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0