Happy today?

vet inte... trött och ryggen värker! men annars ska man väl inte klaga ;)

Ganska less på vintern nu kan jag säga.. Speciellt då det bara blåser och yr massa sylvassa snöflingor i ögonen hela tiden.. Det hade ju varit en annan sak om det hade varit plus grader och MYCKET mer sol ;P haha Då hade det inte gjort lika mycket om det låg snö på backen! Men det är väl bara att drömma om bra väder ett bra tag till tyvärr.. 
Jag taggar sommaren så sjukt mycket iaf :D



Nu tror jag att det blir att sova för mig.. får se.. inget att göra och inget som kommer att hända heller trot jag! :P







Menmen
Hare gött!


Puss<3


Kommentarer
Madde

Kän din utmanad på min blogg.

2010-03-06 @ 12:13:44
URL: http://iminegna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0