Underbara helg!

Lite sent att skriva om helgen på en tisdag?... skit samma! xD

Jag hade hur trevligt som helst på Öviksmaran! Dans i 8 timmar på fredagen och dans i 8 timmar på lördagen..

Men! Fredagen började med kaos då vi for dit för att förköpa biljetter 2 gånger... Första gången sa dom: Nej tyvär... vi öppnar om 15 min! Andra gången vi for dit sa dom: Nej.... man kan inte förköpa biljetter på Fredagen.. BIG SUCK sa jag och Emma och for hem till alla andra! (utan att själv betala in oss, dum som vi är..?) haha

Men sedan när vi väl kom in på dansen efter att stått i kö ute i kylan så drog dansen igång!! Helt underbart! Dansa på och skrattade och shakeade ass fram och tillbaka ;) När dansen tog slut där vid 20 över 3 på natten så skulle vi ju bara säga he då till alla man kände.. så vi va väl hemma på hotellrummet vid 4 tror jag..? Sedan var det bara att duscha och sedan jag somnade vid 5 nån gång.. ja bara slocknade så jag har egentligen ingen aning vad klockan var (A) haha

Sedan på Lördagen var det att kliva upp halv 9 för att hinna äta hotellfrukost innan det stänger xD haha Sedan bar det av ner på stan för en shoping runda ;) Hittade lite smått och gott som jag blev nöjd med ;) Sedan vid halv 4 bar det av till hotellrummet för att göra sig i ordning för att fara på middagen en bit bort! Och middagen kan jag lova, var HUR god som helst och jag tror helt seriöst jag har aldrig skrattat så mycket på en middag förut! Sjukt kul ;D (LiNn = KammarN... enligt Emma ;) SÖTDU!!) sedan var det sjukt mycket annat vi skratta åt! Tack för ett underbart minne :D Efter middagen stressade vi till hotellet för att fixa sig lite till inför dansen. Så... vid 8 tror jag va var på dansen! Då tog jag och Emma på oss våra lysande armband och shakade some ass och stålade med våra snygga armband ;) Det blev en hitt för alla såg oss sa dom! hihi Men jag måste säga att dansen var bättre mot slutet :)

SÅ! Under alla Öviksmaror jag varit på (dvs många.... kanske 10..?) Så var den här klart den bästa ever! :D Hittade mig några nya guldkorn som man hoppas på att få dansa med senare nån gång :D

aja... det var min helg! Totalt underbar!! THX alla som gjorde den så lyckad!



Hare gött
PUSS<3


Kommentarer
Emma:)

Tack så urmycket för i helgen!!!:D

2010-02-02 @ 18:11:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0