Sweet dreams are made of this

hihihi! Kom bara att tänka på låten när jag skulle skriva sweet dreams (A) För nu ska jag gå och lägga mig... Har inte hänt så mycket idag förutom att det enda jag har gjort sedan jag slutade skolan idag var att äta.. äta.. äta... och åter igen          äta... ;P hahaha men gött vare!! ;) Så nu tänkte jag vara duktig och gå och lägga mig tidigt :D Synd bara att min underbara säng som är 180x200 är hemma i Hummlis! Hade verkligen taggat att sova i den nu kan jag lova istället för min 90 säng här i lägenheten.. :( aja... int så mycket att göra åt (A) haha



aja...
SOV GÖTT mina små Pussisar! ;) haha


PUSS<3


Kommentarer
Emma.

Det där såg inte alls fel ut kan jag lova ;P Nu är jag riktigt nyfiken på hur det ser ut i övriga rummet :D

Kraaam

2010-02-06 @ 10:30:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0