Hmmm

I brist på saker att skriva så kan jag berätta att jag har varit på sminkkurs hos Ellen ikväll :D jättekul och lärorikt :D så nu sitter jag bara och ser på tv med pappa :D OS! :P haha inte så intressant.. men det är skönt att bara ta det lugnt för en gång skull (A) :P haha

Nästa lördag är det tävling! taggar som fan :D kommer bli askul!! Ska tävla med Joel eftersom att Felix inte kan.. :) Hoppas man träffar på några roliga pajsare(kompisar) som man inte träffat på ett tag! :D synd att man bor så långt bort från alla sina tävlingskompisar.. :( men då uppskattar man mer när man väl träffar dom på dans! :D hihi

hihihi
nu ska jag nog sova snart! :D
men hare gött


PUSS<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0