Fan va bra jag är!

Nu har jag börjat med alla läxor I TID för en gång skull! Snart klar med en, har börjat med projektrapporten och den sista läxan har jag gjort häften på! Så jävla nice det känns! + att jag har hunnit göra i ordning inför min utställning som jag ska ha på Folketshus här i Umeå! :) jätte kul :D ska ställa ut den ikväll så imorgon och två veckor framöver kan man gå dit och kolla om man är sugen på det ;) hihihi

Nu ska jag fortsätta med mina läxor och skissa på tavlan min bror ska få! :) Sedan ska min kusin komma hit så ska vi laga lunch tillsammans! mysigt! :D skönt att inte vara själv :) Hon pratar skånska och det är så kul! Man blir glad när man pratar med henne :) hihihi

Men vi hörs ;)

Hare gött!

PUSS<3


Kommentarer
Jag

va blev det för gött då? Skånska specialiteter eller?

2010-02-18 @ 16:34:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0