''Barnenshus''

Jag ÄR en barn! Det har jag konstaterat för länge sedan då jag bland annat går omkring och nynnar på barnenshusreklamen HELA TIDEN!!! direkt jag ska nynna på något så är det ''na na naa.... na na naaa... barnenshus..... barnensHUS..... i ÖVIK!!'' som kommer ut ur munnen! Helt sjukt! Hur fan kan man JÄMT nynna på den när man ska nynna på nått xD haha aja... alla skrattar så jag gör ju alla lite gladare ;) (A)

Nu ska jag iaf till LN! Ida och Emma kommer också dit så ska vi käka innan det blir dans till Blender ikväll på Ersboda folketshus.
Taggad?
Svar: Njaaa... inte direkt!

Menmen..

Ha en toppen fredag och en toppenhelg om jag inte skriver nått i helgen xD haha


PUSS<3


Kommentarer
Emma.

Tack för igår!:D

2010-02-06 @ 10:29:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0