Åh...

Nu har vi sagt upp lägenheten och jag ska fara och packa ur den imorgon!... Det känns så konstigt att flytta hem på riktigt efter att ha bott där i 2 år nu :S ojoj... Men jag tror att det kommer bli bra ändå :) aja... det löser sig.. jag får leta efter en annan lägenhet där jag kan få ha mina egna grejer.. där allt är mitt och inte bo i andra hand.. (A) Men som sagt.. jag tror det kommer bli bra att bo hemma en stund :D Speciellt nu när min syrra ska ha bäbis snart ;) Då får jag gosa mycket med den ;) hihihi ... Men fortfarande... Ångest.. :O Kommer nogaldrig gå in i den där lägenheten igen :( Menmen ;)




Nu ska jag... Hmm..... DUSCHA! :D YAY...!



Puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0