6Oktober09

Vet inte riktigt... Finns tyvär inte så mycket att berätta! Hmmmm
Kollade igenom min kokbok som jag fick i födelsedagspresent :) Hittade några maträtter som jag vill göra! Det tråkiga är att alla tar typ mellan en timme till en och en halv.. Kul att stå i köket så länge SJÄLV!... eller inte! Menmen det får gå det med :) Jag blev jätte sugen på att göra makaronpudding! Men det tar nog för lång tid, så jag gör bara stuvade makaroner och kasler istället. Det blir iaf lite mer anorlunda än det vanliga: Makaroner och köttbullar.. haha. Så nu ska jag gå och prova! Ska se hur det går! Har ju aldrig gjort stuvade makaroner förr :P haha

hare gött
Puss<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0