24November09

Hej! Äntligen bara en månad kvar till jul! *längtar*

Igår köpte jag en soffa till mitt nya rum! Snacka om stolt ;) haha Sedan for jag på dansklubben och lärde mina kompisar en Michael Jackson dans till julfesten! AsKUL!! Jag är inte så bra på den men kul var det alltid ;) Slog mig så hårt på låren i en grej i dansen så jag har massa små blåmärken på dom... ser ut som att jag har en sjukdom... SUCK!... aja! Dom försvinner :P haha

Idag när jag vaknade var jag hur trött som helst.. fattar inte varför eftersom jag sovit i 9 timmar.. Började med att jag sov hela första lektionen, andra lektionen.... och den tredje med.. ojdåojdå.. trött eller vad? så jag sket i resten av dagen(som även bara var nån konstig eftermiddag då elevrådet hade fixat nått som jag inte fattade) + att resten av min klass for hem dom med! hahaha BUSklassen nr 1! ;) haha så jag for hem och sov i 2 timmar till :P Men nu känner jag mig lite piggare iaf :P Det här kanske var den mest ointressanta informationen... men... det var kul att skriva nått! haha


Ja bju på en gammal bild på mig ;)



aja..

Hare gött! ;)
PUSS<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0