ojojoj

Det var ett BRA tag sedan jag skrev sist (A) Skämms på mig!

Det har hänt så sjukt mycket som jag inte orkar rabbla upp just nu.. Både bra och dåliga saker såklart! Men mest bra, som tur är :) Mitt liv är i stort sett bara possitivt just nu känns det som :) Mår så himla bra inombords. SÅ tycker jag att det ska kännas för det mesta! Men så är det naturligtvis inte... Skolan slutar om typ 2 veckor så det kan bidra till att man mår extra bra också i och för sig :P Men nu taggar man bara sommar! Och jag vet att jag inte är ensam om att känna så. Fast det enda jobbiga är att nu är man mest trött när man kommer hem efter skolan, orkar typ inte göra någonting.. Så när sommarlovet börjar då blir det att vila till att börja med :P

En sak som jag måste berätta om är att jag var och tävla SM i Karlstad i helgen :) Vi kom 30 av 95 i buggen och 10 av 15 i dubbeln. Faktiskt rätt så nöjd :) Man ska inte klaga eftersom det är så stor konkurrens. Men nu ser man bara fram emot nästa årets SM :P haha


Jag och Feix på SMbanketten

aja... Sovasovasova ;P
Hare gött
Puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0