27Maj09

Idag har jag verkligen insett hur fruktansvärt fort tiden går! Både possitivt och neggativt... Possitivt för att det blir sommarlov fortare! Neggativt för att sommaren kommer att ta slut fort.. Precis som förra året... Förra sommaren var en av de bästa i hela mitt liv! Till och med den bästa tror jag :) Ellen och jag hade en sådan underbar sommar! Hittade på mycket roliga saker. Mycket dans och bäst av allt, Mycket sol och slappt!!! ;) haha Nu i sommar ska jag till ÖLAND!!! Gud så jag taggar det kan jag lova! Dansbandsveckan på Öland :) Det har jag hört om många gånger men aldrig tagit mig dit :P Men nu bär det av ;) haha

Tillbaka till idag (A) haha
Fick tillbaka nationella proven idag i engelska och matte och jag blev glatt överaskad i både och :) Trodde verkligen att jag skulle få IG i engelskan och hoppades verkligen på att få G i matten och jag klarade ett klart G på både och, så det gjorde mig extra glad idag :D Men när jag kom hem så kom jag på att jag har en bok som jag måste läsa ut som jag verkligen inte har NÅTT intresse av att läsa... Känns så sjukt jobbigt! Menmen.. det måste göras! Och det är den sista läxan som vi har :D TAGGATAGGATAGGA!!! Har inte så många lektioner nästa vecka heller :D Och sista veckan är det typ ingenting heller! Så när jag läst ut den här boken så kan jag säga att det är slut :} fan va bra det känns :D

                              Ellen och jag i sommras
Nu måste jag läsa vidare... SUCK!
Hare gött!
Puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0