Matte

Suck för matteprov är det enda jag säger... Orkar verkligen inte! Just nu känns det som att man bara vill vara hemma och sova så att man kan må bättre! Skulle verkligen behövas....... Men samtidigt så vill man ju gå till skolan för att träffa alla kompisar! Vad skulle jag göra om jag satt ensam hemma? Skulle nog troligen bli framför datorn.. Och jag vet inte om det är så mycket bättre.. SÅ
Det är väl bara att kämpa sig igenom dagarna som är kvar!



Men jag hoppas att det går fort till Påsklov! Det ät ändå hemskt att man ska behöva känna så när det precis varit sportlov..  Men att bara kunna ta det lugnt, och inte ha läxa, är nog det bästa som finns ;)

Mycket just nu! Känns ganska jobbigt....


MEN!


Jag måste ju bara berätta att jag var i Hedemora i helgen och tävlade :) Gissa vem som vann? ;) Jo vi!! :D Såååååå himla kul :D Nu har jag och Felix äntligen lyckats kvalificera oss till SM!! Jippiiiiii! Tagga SM 22-23 Maj i Karlstad ;D Längtar!



 
Och NU har jag verkligen insett hur fruktansvärt mycket jag längtar till sommaren :} SOMMAR KOM TILL MIG
Speciell när det var så himla fint väder idag med massa plusgrader!!
Sommaren är verkligen den bästa årstiden
PLUS
Att dansbandsveckan på Öland är i sommar som gör att jag längtar ännu mer!!
SÅÅÅÅÅ fruktansvärt kul!!!



Hare GÖTT!

PUSS


Kommentarer
vesna

tack så mkt =) oh jaa =) vad ska du göra i sommar då? =) lr om du har några planer =)

2009-03-17 @ 21:57:18
URL: http://vesna.blogg.se/
vesna

låte rriktigt skönt =) jag har inte bestämt mig för ngåot än eftersom ja åker till Kina nu i april =) har tänkt jobba mestadels av sommaren =)

2009-03-18 @ 07:05:18
URL: http://vesna.blogg.se/
vesna

haha jaa =)



ja ska dit med klassen, ha projekt och så inom grfisk design o så =)

2009-03-19 @ 16:07:34
URL: http://vesna.blogg.se/
vesna

åh tack så mkt =)

2009-03-19 @ 19:45:56
URL: http://vesna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0