1Juni09

En månad sedan jag fyllde år!! Sjukt vad tiden går fort!! Herre gud! Både kul och tråkigt...

Jag har haft en så himla bra helg! Tack så sjukt mycket!! :)

Frida har varit hos mig idag :D Vi gjorde flintastek med potatissallad och grönsaker. Sedan fixade vi fruktsallad till efterrätt... SÅ SJUKT GOTT!! Kunde knappt gå efteråt xD haha :P Men det är så det ska va! haha Vi skrattade hur mycket som helst! Kunde knappt andas :P Massa saker som inte är roliga egentligen heller... Men sånna är vi ;P skrattar åt allt! haha Frida är en så sjukt underbar person! Me like her! :) Tack för att du finns hotie! Sedan gick vi på Vila utförsäljningen och jag hitta 2 linnen. Kände för att slösa lite pengar ikväll (A) haha :P

ÅH! Jag taggar att vi slutar skolan nästa onsdag :D Känns så sjukt bra :) + att jag har inge skolarbete kvar nu! :D Bara chill!! taggataggatagga :) :) :) :)

aja nu ska jag var tyst... :P
Hare gött
Puss<3                                      
Ännu ett tack för i helgen (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0