ja....

Nu har jag varit hemma i 2 dagar.. Va på skolan i måndags men orkade typ ingenting.. Somnade till på alla lektioner. Men inte så konstigt då man nästan inte sovit något på flera dagar! Så jag och mamma for in på akuten på måndagkväll och läkaren sa att jag skulle fara hem till Hummelholm och stanna hemma hela veckan.. Så jag for hem med mamma och har vilat i 2 dagar, och det har faktiskt blivit lite bättre! Jag hat sovit i stort sett hela natten inatt, utan alla jobbiga magkramper. Så idag är jag både piggare och kan äta mer. Jag vägde mig i måndags och då hade jag gått ner ca 3 kilo sen i onsdag... Men det känns som att det går åt rätt håll iaf! Missar kanske mycke i skolan men jag kan ändå inte ge fullt ut om jag har såhär ont.. Men magkatarr är väl inget man ska bluda för heller! Så jag vilar och hoppas att jag är helt återställd på måndag så jag kan gå till skolan :) De va lite om hur jag mår nu!
Menmen..

Hare gött

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0