2Januari 2009

Jaha.. Idag blev man väckt kvart över 8 för att mamma trodde att jag skulle klippa mig 9.00 och inte 21.00 :O Suck ;) men somnade om iaf :P haha

Sen bar det iväg till Nordmaling för att ta den sista Gardasil sprutan. Känns bra att ha de bortgjort nu. Jag HATAR sprutor :S Menmen de gick bra!

Sen for jag till Häggströms för att kika om jag hitta nå roliga kläder, men de blev inget. Träffade Ellen iaf!! weiiii!! ;)

Sen for man hem och skulle läsa en bok men det blev att jag somnade istället.. Sov typ i 4 timmar. opss.. ;P haha  men de va skönt!!

Sen for jag iaf och klippte mig kl 21.00 och kom hem för ett tag sedan :D Jag är väldigt nöjd. Det blev samma frisyr som jag hade när jag klippte mig sist ;) Men jag kände för det igen :P haha

aja..

God natt!! SOV GOTT!! ;)
Hare gött alla!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0