16Augusti09

hejhej :)
Va i Bredsele igår kväll och dansa men ''gänget'' ;) faktiskt ganksa kul! Har aldrig varit där förr... Men jag konstaterade iaf att hela vägen dit är bara full med träsk... Alla byar hette någonting på träsk vart man än kollade xD Eller så hette det något med liden! Det var sjukt kul xD Men jag och Emma hittade ett namn som hette både ock på vägen hem ;) Träskliden! Och trötta som vi var där vid 3 på natten så började iaf jag att asgarva (A) Jag är ju som jag är ;P haha Det var kul :) Jag sov hos LN och vi gick och la oss halv 6 imorse typ :S Aja... det fungerar det också ;P Jag var iaf den som var DJ i bilen :) Jag är inte så bra på det menmen (A) De får man tåla :) hihi Nu ska jag slappa :)

Hare gött
Puss<3


Kommentarer
lisa

Tack vickan, gör mig väldigt glad! =)

Hur känns det med skolstart? :)

2009-08-17 @ 22:36:12
URL: http://lisarydelius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0