Me like when you make me happy!


''Det är politiskt korrekt att vara olycklig och kär!''

Det var nog det roligaste jag hört någon säga på länge!
Me like when you make me happy!

Dagen idag har bestått av prov, trötthet och måla av en nakenmodell.. Inte den bästa dagen om jag ska vara ärlig.. Allmänt less! Men nu har det bara en dag kvar till lov!!! Wohooooooooo!!! Taggar sönder! Och Frida kommer till mig på lovet :} Det ska bli sååååå himla kul :) Jag lägntar!

 
-Jag är jävligt trött
Så jag tror jag ska gå och lägga mig och se en film eller nått nu...

aja... hare gött! ;)
PUSS


Kommentarer
tinika

HAHAHA.. åh, jag var så säker på min sak!

2009-04-08 @ 19:26:50
omegle boy from portugal

:D:D:D its nice to talk with you

2009-09-17 @ 21:40:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0