Tjoho!

Varit hemma i Hummlis i helgen som är = inget internet...

Men helgen iaf! I lördags blev det upp tidigt, fara till Härnösand på bugg- dubbelbuggtävling.

Först blev de dubbelbugg där vi var 4 trios. Efter vi dansat så kändes de inte så bra faktiskt.. Jag tyckte att vi hade kunnat göra mer men.. när man väl dansat så går de inte att göra nått åt. Haha! Lisa råkade sparka Felix i ansiktet när vi dansade också, Men Felix kämpade på bra! Blev bara ett litet blåöga..
När vi skulle få veta vilka par som kommit på pallen så satt vi spända bakom scenen, speakern ropade upp 3:an.. 2:an..  när sedan 1:an va kvar var det vårann trio och en annan trio från Umeå som vi tränar med! Jag var helt övertygad om att dom vunnit eftersom att det inte kändes så bra för oss.. Men! :O Jag fick shock när dom ropade upp oss som 1:a!! När vi sprang in på golvet så började jag grina av glädje.. som resulterade i inte så fina bilder xD haha försök se glad ut när ni grinar.. Inte så lätt xD haha! Sen fick vi sista poänget som vi behövde för att få tävla SM nästa år! så då blev man lite extra glad!! :D

Sen var det Buggen kvar.
Där var vi också 4 par.. När vi dansat så kändes det faktiskt bra, Men jag hade ingen aning om hur det skulle gå.. :P
Men Jag blev jävligt glad när vi vann där med! Men jag började inte grina den här gången iaf xD haha Men i Buggen har vi 3 poäng kvar för att få tävla SM. Men vi får försöka i Skellefteå och Ulricehamn om några veckor! Känns roligt!

Det som dock inte känns så kul är at vi ska tävla mot min tränare i Skellefteå om 2 helger :O Men vi får tagga gärnet!!

Sen på söndagen blev de bara Vila!! Mumms!!! ;) haha

 


Kommentarer
Tinika

YES! Ni fick poänget!!

plus att HAHAHAH ändå, nu är det Felix med blåögat!

2008-10-27 @ 12:12:39
URL: http://tinikahaggstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0