Tjoho!

Idag for jag till stan för att handla mat.. Hade bjudit hem Ellen, Micke och Erik på lunch/middag.. Det blev fläskfilé men klyftpotatis och lite blandat! Mumms kan jag säga!! Hur gott som helst! Bankade filebitar till smala plättar och stakte dom med krydda! Jag trodde inte att de skulle bli SÅ gott som de blev.. Så vi var ganska stolta jag och Ellen!

Sen hade vi en uppvinsning ikväll som gruppen fick 200 kr var för! och vi kanske dansade 5 min var xD sjukt Naijs!! Så jag känner mej typ rik nu! HAHA

Sen började Ellen och Erik buggkurs idag sopm dom tyckte var jätte roligt! Så nu har Ellen ännu en anledning att vara här mer!

Menmen.. Jag vet inge mer att skriva :P

så hare gött!

Puss!!


Kommentarer
JULIA

HAJJ HAJJ VIKTORIA!

2008-11-01 @ 17:41:41
URL: http://julijuzz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0