Ja du..

Va till vårdcentralen igår för mina utslag i ansiktet.. Dom viste inte va det var så de va bara att åka tillbaka till Umeå från Nordmailng.. SUCK!! Så det blev tillbaka idag och träffa en läkare.. Han viste inte riktigt heller vad det var.. Men jag fick iaf en salva mot svinkoppor ifall det skulle råka vara det! Men de var inget som visade starkt på att de var det.. Jobbigt! Har sett ut som jag vet inte vad i 1 vecka nu.. Känns ännu mer Jobbigt!! Ska smörja med salvan jag fick och hoppas på att det blir bättre..

Ellen var hos mig igår! Jätte roligt!! Mumma!! Käkade bara liiiiiiite för mycket godis kanske.. :P hihi Men godis e gött!! HAHA Puss på dig Ellen!

Nu sitter jag bara och slöar mig och det är faktiskt ganska skönt.. Känns som klockan är jätte mkt mer än vad den är..  De är redan onsdag! :( halva lovet har gått... Tråkigt kan jag lova!

Men.. hare gött!

Puss!


Kommentarer
Tinika

Lillen :(

2008-11-03 @ 17:33:59
URL: http://tinikahaggstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0