Nu bär de av!!

...till Ulricehamn på tävling!!! Taggar hur mycke som helst!! Men nästan 14 timmars resa hem taggar jag inte... Men det bli säkert bra! ;D Hoopas de iaf... Men vi ska iaf tävla i både dubbelbugg och bugg och jag hoppas verkligen att vi tar dom 2 sista poängen i buggen!! Skulle vara så roligt! :D :D Men man får dansa sitt bästa och se vart de bär! Håll gärna tummarna för oss!

Vi ska åka tåg nu kl 20.20 och är nere vid 12.00 imorgon. Jag hoppas verkligen att vi inte kommer sent för vårat tävling börjar typ 14.00 och då måste vi vara färdiga :O Men de löser sig säkert :D

Menmen..

Taggar Öland nästa sommar! Dansbandsveckan på Öland!! jag hoppas på att de bli hur bra som helst!!! Och de lär de bli! ;)

Men hare gött allihopa!!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0