9/11-08

Helgen!
Ellen kom til min i Hummlis i fredags! Vi såg på tv och feta oss med godsaker... Mumma! Sen pratade vi ett tag och jag kom på en rolig grej man kan göra, vi skulle skriva ner hur vi tror att våra liv kommer att se ut om 10 år sen spara de och läsa det om 10 år! så vi började skriva och skrattade samtidiogt åt hur kul vi kommer att ha när vi sedan läser det! Klockan blev halv 1 och vi konstaterade att vi skulle behöva kliva upp halv 6 för jag skulle på tävling i Skellefteå och Ellen skulle med, så vi blev stressade, släckte lyset och somnade ganska fort! På morgonen hade jag drömt att jag haft senadrag på natten, Men så va de inte hutan jag hade verkligen haft de! Så när jag ställde mig upp så kunde jag knappt gå! Suck! Men jag härdade och gick på och maserade vaden, tillslut va det nästan borta!

På tävlingen gick de även väldigt bra för UDI överlag! Hade väldigt många på pallen! Hur kul som helst! För oss så kom vi 2:a i Dubbeln! Jätte roligt! Våran tränare kom på 1:a platts, och jag hade inte räknat med att ta dem, men nog försökte vi allt! :P haha! Buggen gick också bra! Vi var 3 par och vi vann! så nu har vi bara 2 poäng kvar tills vi går upp till Junior B!! Weiiiii! Frida och André vann även deras bugg och tog deras sista poäng! Jätte roligt!!!! :D :D

Sen for Mamma, Pappa, Ellen och jag å käka i Skellefteå. Sen bar det av till Skelleftehamn och dansa på rotan! Det var jätte roligt! En perfekt dag! Dansade med många som va hur duktiga som halt på att dansa! Så tack alla för en jätte trevlig kväll!!

Sen åkte vi bil till Umeå! Jag höll mig vaken tills vi hade paserat Robertsfors! men jag var ändå vaken länge! sen när jag och Ellen kom hit till lägenheten så pratade vi ett tag sen somnade vi ganska fort när vi slutat! xD slutkörda...

Idag va de ju farsdag, och jag viste inte vad jag skulle ge pappa, så det blev en noblesse ask men choklad :] Men han såg glad ut iaf så jag tror att han tyckte de va kul! :D så det blev tårta och mycket gott!! Mumms!

Menmen! Läxan väntar! Suck!!!

Puss!

                                       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0