4/11-08

Ja.. Tisdag! For till Hummlis igår för jag skulle till doktorn idag i Nordmaling igen för mina utslag i ansiktet! Fick vänta ett bra tag på att få komma in.. När doktorn väl ropade upp oss så kollade han snabbt på mitt ansikte och sa de är de.. du får penicillin! Jag blev så arg! då har man släpat sej till Nordmaling för att få höra att de är vad dom trott det vara och få medecin direjt! Hade jag verkligen behövt fara dit! DRYGT! Men nu har jag iaf fått peicillin så jag hoppas på att de försvinner!! Så nu hoppas jag på att dom är borta inna helgen så jag kan sminka mej som vanligt folk på tävlingen!

Som jag nyss sa! TÄVLING I HELGEN!!! Tagga Tagga Tagga!! Hoppas det går bra :D Sen på kvällen ska jag å Ellen på dans! Ska bli sjukt kul! Tagga Tagga Tagga! xD haha

Menmen! Utslagen är mindre iaf så jag hoppas att dom snart är borta! :}

PUSS!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0