27December

Idag har jag bara tagit de lungt. Va ganska less efter gårkvällen ;P haha

Så nu sitter jag i vardagsrummet för första gången i mitt liv framför datorn ;) haha De är ganska kul faktiskt :P Fast de va lite krångel.. När jag kom hem idag så startade vi datorn, då stod de att man behövde ett lösen för att komma in på datorn så vi letade hur mycket som helst efter ett lösen i papperna som följde med.. Men inte hittade vi nått lösen inte! Så jag och pappa tog en tur till stan.. DRYGT! Men vad gör man.. När vi kom in så sa jag till han som sålt datorn till oss att den inte fungera. VA!?! sa han. Ja, de är ju ett lösen som vi inte vet! ÅH NEJ! Sa han då.. Då hade ju dom gjort ett speciellt lösen eftersom att den stått framme i butiken, så  vi fick lösen och en grej för besväret, sen va de bara att vända och fara hem! hahaha! ;P men nu fungerar det perfekt!! :D

aja.. ska sova nu ;)
HARE GÖTT!!!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0