26/12-08

GO JUL.. eller i efterskott.. Men iaf ;)

Jag hade iaf en jätte bra jul! Va hos bror Samuel och några till :D Mycket bra, med god mat och jätte bra sällskap!! Många fina julklappar fick man med! Jag har så svårt att säha julklappar.. jag säger presenter.. Vet inte varför, men mamma rättar mig ständigt :P haha

Idag så åkte jag, mamma och pappa till stan.. Vi for på expert å köpte en bärbar dator!!!! Jippiiiiiiiiii!!!!!!! De va jätte kul!! TACK SÅ MYCKET!!!

Seeen gick jag och Gull-Frida på stan och jag hitta lite smått och gott ;) de va jätte kul! Vi tog kort i en sån där fotogrej.. HAHA dom bilderna!! De va kul ;P haha

aja.. inget mer att säga :P

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0