12December

Sitter hemma i lägenheten nu!

Jag har haft en jävligt jobbig dag på skolan! Mest för att jag är trött, och då blir jag lätt arg.. Tål inte att någon klagar!

Så nu bli de att plugga en hel fredagskväll ensam.. Till klockan bli 20.00 för DÅ blir de idol!! :D haha Ska nog bli kul! Har förberett en ensam hemmakväll med godis, dricka och popcorn! De bli hur bra som helst!!

Sen blir det säkert åter till läxorna efter de! SUCK!! Om de ändå kunde vara lov!  Men de är inte långt borta iaf...

Imorgon blir de Luciavaka på UG i gräsmyr med roligt folk! Taggar!! Ska bli jätte kul!! Mysigt med mera..

Menmen.. Åter till läxan......


Bara för att Odine är så himla söt!

PUSS!


Kommentarer
Tinika

Fyfaaaaaaaaan.......

jag är typ fortfarande arg. Jag ÄR fortfarande arg!



Det ska bli kul ikväll, men toan skrämmer mig.... :(

2008-12-13 @ 14:25:48
URL: http://tinikahaggstrom.blogg.se/
lisa

vi får ta det lugnt, haha. Men jag kommer ju ha skräck nu!

2008-12-16 @ 13:07:45
URL: http://lisarydelius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0